Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
- księga zarządzeń dyrektora szkoły,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- ewidencja delegacji służbowych,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- archiwum przedszkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady 9UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO).
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 21-04-2022 - Edycja treści
- 08-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 601