Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- dokumentację kancelaryjną – wg instrukcji kancelaryjnej,
- dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez Przedszkole
Edukacja
- zapisy do przedszkola,
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie opinii o dziecku,
- dzienniki zajęć przedszkola.
Sprawy administracyjne
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za Przedszkole.
Sprawy kadrowe
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
Sprawozdawczość
- raporty,
- sprawozdania.
Archiwum
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola.
Finanse przedszkola
- Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.
Tryb załatwiania spraw
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi: dyrektor przedszkola .
- Odpłatność za przedszkole: zgodnie z Informacja dotyczącą zasad korzystania z usług świadczonych przez Przedszkole Miejskie nr 207 w Łodzi ul. Piotrkowska 272 (na dany rok szkolny).
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
- Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki z grup zgodnie z ustalonym i indywidualnie terminami.
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 21-04-2022 - Edycja treści
- 02-10-2013 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 644