Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Przedszkole załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
- dokumentację kancelaryjną – wg instrukcji kancelaryjnej,
 - dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
 
Sprawy prowadzone przez Przedszkole
Edukacja
- zapisy do przedszkola,
 - obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
 - wydawanie opinii o dziecku,
 - dzienniki zajęć przedszkola.
 
Sprawy administracyjne
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
 - wydawanie zaświadczeń,
 - wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za Przedszkole.
 
Sprawy kadrowe
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
 
Sprawozdawczość
- raporty,
 - sprawozdania.
 
Archiwum
- akta osobowe pracowników,
 - dzienniki zajęć przedszkola,
 - protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
 - zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola.
 
Finanse przedszkola
- Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolnemu.
 
Tryb załatwiania spraw
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi: dyrektor przedszkola .
 - Odpłatność za przedszkole: zgodnie z Informacja dotyczącą zasad korzystania z usług świadczonych przez Przedszkole Miejskie nr 207 w Łodzi ul. Piotrkowska 272 (na dany rok szkolny).
 - Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
 - Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki z grup zgodnie z ustalonym i indywidualnie terminami.
 
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 21-04-2022 - Edycja treści
 - 02-10-2013 - Utworzenie treści
 
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 688
